Bij ons in de tuin hebben we een klein beginnetje gemaakt met wat fruit en groente. Daar hebben we ook al wat lekkere dingen van gegeten.

Nu willen wij ook nog een appelboom... Maar ik wil me er eerst eens goed in gaan verdiepen.

Zelf ben ik allergisch voor appels, en  na veel geprobeer en dikke ogen, kriebelende keel/gehemelte kan ik dus alleen de santana appel eten. Nu dacht ik er dus aan om deze boom in mn tuin te zetten. Iemand ervaring met deze boom? Of andere appelboom? En hoe zit het met bestuiving ed?

Tips dus van harte welkom....


6 opmerkingen:

  1. Nee geen ervaring - alleen allergie ervaring net als jij, lol!
    Heb je bij dat appelsoort geen last? Dan ga ik hem ook eens proberen. Succes, misschien leest een appelkenner jouw blog en kom je meer aan de weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat het allemaal goed daar? Mis je blog!!
    Groet wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wilma,
    Ja op dit moment heb ik druk. Maar ik ga zeker ergens volgende week weer wat plaatsen hoor. Heb jij ook een weblog? Ik heb gezocht maar kan er niet op komen. Zou jij een link kunnen sturen van jou weblog?

    Groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Moet je idd lang zoeken,maar ik heb geen weblog.Dochterlief vond dat ik dit wel kon doen,maar dat zie ik niet zitten hoor.Lees me en geniet van andere blogs,waaronder die van jou.
    Groet,vanuit een besneeuwd Canada,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang geleden, een blogje van jou. Hoe gaat het met jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nice post friend...thank you for sharing...wish i could visit everyone more frecuently but are many..and the hours are different but prayers and blessings on your way..remembering the real reason for the holidays..days of peace love and thinking...loves from our home to yours...maranatha..

    BeantwoordenVerwijderen