Hallo allemaal
Vanmiddag naar de nieuwe stoffenwinkel geweest in Capelle. Wat een berg stoffen!!!! En leuk!!!! Ik had iets in mn hoofd om te maken voor mn 2 dochters. Dus ik stap die winkel binnen mét een patroon en bepaalde stof in mn hoofd. Nou je raad het al... mn ideeën weg. Ik wist het niet meer. Zo leuk allemaal. Nu wil ik toch maar weer een ballonrokje gaan proberen voor allebei. De vorige heb ik zonder patroon gemaakt, maar deze keer wil ik ze toch gaan maken mét patroon. Wie heeft er een tip voor een goed patroon? Ideeën zijn van harte welkom...

Groetjes Danielle

2 opmerkingen:

  1. Wij zitten in het zelfde schuitje ;) Ik ben ook op zoek naar een goed patroon van een ballonrokje.. Dus als je iets vindt? Heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Danielle,

    Ik zie nu pas je berichtje op mijn blog over het ballonrokje. Ik moet even opzoeken in welke Bizzkids het rokje staat, ik dacht zomer 2006. Hij is er in ieder geval vanaf maat 92 (maar vanaf maat 80 al wel geschikt als je hem met een elastieken tailleband maakt).

    BeantwoordenVerwijderen