Hallo allemaal
De verjaardag van Lynde is weer gepasseerd. Maar helaas was ons kleine prinsesje ziek op haar feestdag!! We hebben het dus ook maar verschoven. Dus haar feest komt nog. Wel hebben wij ons cado gegeven. Wat ook al het nodige speelplezier heeft gegeven. Het was een hele klus om het in elkaar te zetten, te verven. Ideeën heb ik van internet. En vervolgens nog een eigen draai aan gegeven. Maar ik moet zeggen dat het resultaat er mag zijn. Ik ben er wel trots op... en dat ben ik niet snel van dingen van mezelf. Ik wil alleen aan de achterwand nog een stang waar ze dr pollepeltjes, gardetjes, en allerlei andere dingetjes aan kan hangen, met een plankje erboven voor wat vooraadbusjes.

Groetjes danielle

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuk keukentje zeg! Ik geloof graag dat ze hier al veel mee gespeeld heeft. Helemaal goed voor die kleine meisjes! Wat jammer dat ze ziek was.
    Jelle word trouwens begin maart 2 jaar. Dus dat scheelt niet zoveel met elkaar.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat keukentje er geweldig leuk uit.
    Een echte mini.Leuk om in je kamer te hebben staan.
    Hoop dat ze er veel speel plezier van mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi zeg!!Heb jij dit gemaakt.Niet leuk dat ze ziek was,maar zo`n mooi cadeau gaf vast een beetje beter gevoel.
    Veel plezier!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen