Zoals misschien niet iedereen weet, ben ik al een tijd op zoek naar een nieuw naaimachine. M'n oude Singer toonde kuren... en was zo oud dat ik geen zin meer had om hem te repareren... er zat ook zoveel frustratie in dat ding. Nu heb ik een nieuw machine voor mijn verjaardag gekregen. Een Husqvarna Emerald. Heerlijk ding. Moet er nog wel wat thuis mee zien te raken, maar door hem veelvuldig te gebruiken komt dat goed. Begonnen met een simpel rokje voor m'n meisjes.Nu weer bezig met een bloemenjurkje voor Aniek. Ik loop alleen nu stuk op de blinde rits inzetten...  daar ga ik nog eens even voor zitten. Tips weer welkom.











3 opmerkingen:

  1. wat een leuke rokjes.
    De machine werkt goed zie ik.
    Ben benieuwd naar al je andere mooie creaties.
    Leuk patroon heb je gebruikt.
    Fijne dag groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer even bij te lezen hier, dat was alweer een tijdje geleden. En ik zie dat we even oud zijn..;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroon hoor.Zat ook even naar zoiets te kijken.Heb een beetje last van een opkomend naaivirus.
    Ben benieuwd naar wat volgt hoor!
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen