Hallo allemaal

Na een lange tijd niks creatiefs gedaan te hebben, ben ik begin januari maar weer eens achter het naaimachien gedoken. Want ja die stof die er al bijna 3 jaar ligt te wachten moet toch maar een gebruikt gaan worden he!!

Het is een rokje geworden uit de Sue&Blu. Ik moet zeggen dat ik er best stiekem wel een beetje trots op ben.
En mn dochter ook; want nu vindt ze zichzelf een ballerina... Aleen gaat hij echt nog de kast in. Voor in het voorjaar/zomer.

Het draaien op de foto lukt alleen niet echt... offehh eerlijk gezegd, het draaien lukte prima, alleen ik was elke x te laat met de foto maken.
Tot de volgende update dan weer.
Fijn weekend allemaal, met een heerlijk winterzonnetje erbij!!!

Danielle

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke rok geworden! Staat haar heel goed!
    Leuk model.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuk rok!! Super gedaan zeg.
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away nr 1!
    Fijne dag nog
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Danielle. het rose rokje staat Aniek heel leuk. Ik vind haar een echte ballerina met dat tule aan de zoom. Laat je haar toch niet in buitenspelen he?
    Alvast een fijne verjaardag van Lynde gewenst.
    Groetjes Riny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk rokje geworden. In een geweldig stofje. Ik blijf dots leuk vinden. Deze sue en blue heb ik volgens mij ook nog liggen, die zal ik ook weer eens tevoorschijn halen.
    groetjes Danielle
    Ps: Bedankt voor je reaktie op mijn blog maar ik heb 5 kinderen i.p.v. 4 kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Wat een leuk rokje met dat tule! Ik snap wel dat ze hem direct wil aanhouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke rok! Gr. Renate

    Ps: heb net een linkje voor die tutu op mijn blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen