Uitnodiging Lynde


Voor onze lieve Lynde...
`*•.¸.•*`
Nog even en we vieren,
dan horen we jouw weer gieren,
dan sta je in het spotlight,
en word je met kado's verblijdt.
Jij wordt een jaar, grote kleine meid.
Een jaar, het is of je ouder bent.
De maanden vlogen snel voorbij,
365 dagen, 4 x een jaargetij.
nu ben je een peuter, dus baby af.
Het is als de dag van gister dat Hij je het leven gaf.

De uitnodiging is bedoeld voor diegene die de link per mail hebben ontvangen....
Zou je nog wel even willen laten weten wanneer je komt??

Groetjes Daniëlle

5 opmerkingen:

  1. Danielle. Wat heb je dit weer leuk gedaan joh!!!! Ontroerend.
    Natuurlijk kom ik naar jullie toe. De verjaardag van Lynde.
    Maar wel in de avond hoor!
    Lieve Groet.
    Nell

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je dochter (een maandje ouder dan Jelle van mij) Wat gaat een jaar dan weer hard he!
    Nog een fijne dag.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door jouw reaktie op mijn blog zie ik dat de verjaardag nog een week duurt! Dan maar: Alvast.....gefeliciteerd!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danielle,

    Ik zag je reaktie op m'n blog over dat rokje.
    Het is model 3449 Uit de Bizzkids van 01/2008.
    Mocht je dit blad niet hebben, hier is hij nog erg voordelig te koop:

    http://www.patronenwinkel.nl/bizzkids-zomer-2008?zenid=eq3ficrogou3ngi4mcl2rteh74

    Voor het rokje wat ik gemaakt hebt, gebruikt je alleen het achterpand ook voor het voorpand dus.

    Succes!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen