Zo daar zijn we weer...

Mijn vader met zijn vrouw uit Oostenrijk zijn een kleine week bij ons geweest, en inmiddels (na ook nog een week in Brabant te hebben vertoefd bij Sylvia haar familie) weer terug in eigen land. We hebben altijd wel contact via skype... maar toch is het weer fijn om elkaar in levende lijve te ontmoeten.

Vandaag Aniek haar rokje maar eens afgemaakt, het ligt al een week of 2 geknipt... maar zoals bekende weten is mijn naaimachine aan vervanging toe, dus blijven dingen liggen. In mei hoop ik jarig te zijn... wie weet....

Mam bedankt voor het lenen van je naaimachien!! Hier een foto van het rokje voor de liefhebbers 

Het is een ballonrokje uit de Knippie nr. 4 - 2009, 
Bedankt Anja, voor het lenen van je patroon!!

***

5 opmerkingen:

  1. Geen dank hoor Daniélle. Erg leuk geworden is het rokje.
    Ziet er gezellig uit hoor.
    Groetjes Nell

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!
    Kunje mij uitleggen hoe je het doet met de onderrok en keren?
    groet, wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daniëlle. Dank je wel. Ik ben er mee bezig hoor! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk rokkie zeg!! Goed gedaan ;-)
    Groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen